Диета против целулит онлайн



Диета и хранителен режим против появата на целулит
Има много причини за появата на целулита и в борбата с появата му трябва да открием причините специфични за нашето тяло. Ето някои от тях, а вие трябва да определите коя е вашата: целулит от прекомерно задържане на вода, целулит от прекалена употреба на мазнини и целулит от прекаляване със захар.
Прекалено задържане на вода Типичното за този вид целулит е, че е разположен по бедрата и дупето, съпроводен е с много кръвоносни съдове и стрии в същата част на тялото, този вид целулит се появява първоначално преди другите. Типично за тялото на жената е да съхранява излишната вода поради хормонални проблеми и разширени вени. Начин за борба с този проблем е намаляване на консумацията на храна, която може да доведе до по-съхраняване на вода. Тези храни включват сол, мляко, казеин (протеин). За да се коригира този проблем започнете да консумирате повече видове храни, които съдържат витамини Е, С, К, и Р.

Диета Най-добрият начин да промените диетата си, за да отговаря на тези критерии ще бъде да се консумират много видове зеленчуци. Зеленчуци, които най-силно се препоръчва са: чушки, зеле и домати. Други хранителни продукти подходящи за диетата са зърнени кълнове, бобови растения, див ориз и различни плодове или ядки. Ако плодовете и зеленчуците са скъпи във вашия район, или просто трябва да бъдете хищник, помислете да ядат риба като сьомга. Можете също така да консумирате миди, телешко месо и яйца. Все пак, трябва драстично да намали консумацията на сол, свинско месо, сирене, кисело мляко, извара, кашкавал и каквато и да е храна с високо ниво на скорбяла. Това също предполага намаляване на консумацията на пълномаслено мляко, колбаси, пушените храни, червено месо, бял хляб, сладкиши и пържените храни. Полу-приготвена храна също може да бъде само по повод.
Прекалена употреба на мазнини
Специфичното за този вид целулит е, че се натрупва главно по задните части, появява се ако никога не сте били много слаби и кльощави, последствие е от йо-йо ефекта при диетите,при него се чувства напрежение в краката вечер, появил се е преди повече от 5 години, обичате солената храна и вечерното хранене.
Диета Най-добрият начин за борба със съхранението на мазнини е да се намалят калориите и да се упражнявате повече. Направете това, като същевременно поддържате здравословна и богата на хранителни вещества диета. Намаляване на мазните храни като масло е също толкова важно. Опитайте се да ядете по-свежа храна, която може да е сурова, като плодове и зеленчуци. Високо протеиновите диети, които нямат излишни мазнини са добри. Риба, някои видове месо и яйца са добри за това. Бяло месо, без мазнини, зайци и риба тон или сардини са добър избор. В малки количества това е добра идея да се консумира извара и кисело мляко. Въпреки това, трябва строго ограничаване на животински мазнини или масло. Ограничаване на потреблението на хранителни продукти, като овнешко, говеждо месо, сирене, бял хляб и сладкиши.
Прекалена употреба на захар

Типичното за него е, че е разположен по бедрата, задните части и корема, той е типичен за жените от семейството ви, появява се ако бавно покачвате тегло,появил се е между една и пет години, консумирате много мазни, солени и сладки храни, често се будите за да се храните вечер, не спортувате, ядете повече от колкото се нуждаете когато сте изморени.
Диета Хранителни продукти, в които добавят захар са очевидните виновници. Въпреки това, дори здравословни храни като кисело мляко и плодове, използвани след 6 часа вечерта може да бъде проблематично. Ограничете консумацията на картофи, царевица, растително масло, сладолед, и плодови напитки. Увеличете консумацията на яйца, бяла риба, спанак и източници на храна, натоварени с антиоксиданти. Витамини Е и С трябва да бъдат в голямо количество при вашата диета. Хранителни вещества, каротин, селен и цинк също са полезни за борбата с разпространението на целулита или растеж.

Лека диета за 7 дни



Лек хранителен режим за 7 дни (една седмица)

С идването на пролетта сме по-склонни да прибягваме към диети и понякога диетата на която се подлагаме вместо да ни вкара в желаната форма може да ни донесе хранителни дефицити. Затова предлагам 7 дневна балансирана диета, която може да повтаряте след почивка от 1-2 седмици докато постигнете желаните резултати.

Първият и последният ден са разтоварващи-приемат се неограничено количество от един вид плодове или зеленчуци. Една-две кофички обезмаслено кисело мляко и се изпиват поне два литра вода или слаб билков чай. А през останалите 5 дни менюто е следното:
Закуска: Чай или кафе без захар, 1 сварено яйце, 300 мл. доматен сок, който може да бъде заменен с един домат или друг зеленчук по избор и 1 филия пълнозърнест хляб.
Обяд: Около 200 гр. салата според сезона и същото количество телешка или пилешка пържола без кожа според сезона.
Вечеря: Около 200 гр. салата според сезона и омлет от 2 яйца с извара, 200 мл. натурален сок или фреш без захар

А ето и още 5 хитринки, за сваляне на килограми
Скачана на въже-15 мин. скачане на въже на ден свалят 1 килограм седмично. Три пъти на седмица скачане по 5 мин. на ден се равняват на двуседмична диета с 1500 калории дневно или дори на 4 часа джогинг. Ако имате проблем със ставите можете да скачате на трамплин или батут.
Дъвчене на дъвка-Изследване показва, че дъвченето на дъвка може да увеличи обмяната на вещества с до 19%. Изчислено е, че месечно така можете да свалите до половин килограм без диета. След ядене дъвчете по 10 мин дъвка без захар, което е полезно и за зъбите.
Кафето Еспресо - Кофеинът увеличава изгарянето на мазнините с до 30%. Причината-телесната температура се повишава, така че в следващите 3 часа се изгарят калории.
Джинджифил - Етеричните му масла повишават телесната температура и по този начин активират изразходването на енергия. Изгарянето на мазнините се ускорява с до 25% и то за много дълго време. Три пъти дневно по една чаша чай от джинджифил след ядене прави чудеса.
Силата на кресона - Всяка втора диета се проваля заради пристъпите на глад. Затова по-добре слагайте по една шепа кресон върху салатата или сандвича. Съдържащият се в него хром усилва чувството на ситост и повишава изгарянето на мазнините в мускулите с невероятните до 400%